Syvennä ymmärrystä
Kun halutaan kehittää ja kasvattaa liiketoimintaa, syvällinen asiakasymmärrys sujuvoittaa ja tehostaa tekemistä luoden selkeät suuntaviivat tulevaisuudelle.
Lue lisää
Syvennä ymmärrystä
Tutkimus avaa näkymän asiakaskokemuksen kannalta relevantteihin tekijöihin ja kohdistaa kehittämisresurssit oikeisiin toimenpiteisiin.
Lue lisää
Syvennä ymmärrystä
Tutkimus kääntää näkökulman omasta tuotevalikoimasta asiakastarvelähtöiseen näkemykseen tulevaisuuden kasvustrategian pohjaksi.
Lue lisää
Syvennä ymmärrystä
Kuluttajien tarpeita kuvastava tuoteryhmäpuu tukee kuluttajalähtöistä tuoteryhmän kehittämistä. Se jäsentää tuoteryhmän kuluttajien tarpeista käsin toisin kuin tuotantolähtöinen logiikka.
Lue lisää
Syvennä ymmärrystä
Shopper-tutkimuksen tarkoituksena on kehittää myymälää ostoympäristönä, palvella shopperia paremmin tietyllä hyllyllä tai osastolla ja vahvistaa oman brändin asemaa myymälässä suhteessa kilpailijoihin.
Lue lisää
Syvennä ymmärrystä
Oman kilpailutilanteen vahvistaminen kategoriassa edellyttää syvää kuluttajaymmärrystä. Tutkimus auttaa näkemään kategorian kohderyhmän silmin, tunnistamaan tulevaisuuden potentiaalin ja saavuttamaan kilpailuetua.
Lue lisää
Syvennä ymmärrystä
Trendikatsauksemme tarjoaa näkemyksen tämän hetken megatrendeihin ja merkittävimpiin kuluttajatrendeihin sekä konkreettisia esimerkkejä niiden ilmentymisestä ruoka- ja kulutuskulttuurissa Suomessa ja Ruotsissa.
Lue lisää
Onnistu konseptoinnissa
Kun halutaan kehittää menestyskonsepteja markkinaan, kohderyhmän valjastaminen mukaan kehittämistyöhön laadullisen tutkimuksen keinoin tehostaa tekemistä ja takaa täsmälleen ihmisten tarpeisiin vastaavat, kilpailijoista erottuvat ratkaisut.
Lue lisää
Onnistu konseptoinnissa
Koulutuksen tavoitteena on vahvistaa yrityksen konseptointiosaamista, yhdenmukaistaa ja systematisoida konseptointiprosessia, helpottaa konseptien muotoilemista käytännön työkalujen avulla sekä syventää kohderyhmälähtöisyyttä.
Lue lisää
Onnistu konseptoinnissa
Co-creation eli yhteiskehittäminen on menetelmä, jonka tavoitteena on innovoida uusia tuotteita, palveluita, konsepteja tai liikeideoita osallistamalla kohderyhmien luovuus kehittämistyöhön. Co creation -menetelmää voidaan hyödyntää hyvin erilaisissa tarpeissa ja eri toimialoilla.
Lue lisää
Vahvista brändiä
Brändin nykytilan syvällinen ymmärtäminen kohderyhmän mielessä on välttämätöntä, jotta sille täsmentyy selkeä tulevaisuuden suunta, ja jotta brändistä saadaan parasta tukea liiketoiminnalle. Tutkimus tuottaa rikasta ja runsasta visuaalista materiaalia brändin mielikuvallisten ja emotionaalisten merkitysten ymmärtämiseksi.
Lue lisää
Vahvista brändiä
Positioinnissa tuotteesta tai palvelusta tehdään brändi rakentamalla sille ainutkertaista arvoa kohderyhmän mielessä. Vasta paikka mielissä tarkoittaa paikkaa markkinoilla. Tästä syystä on hyödyllistä valjastaa kohderyhmä mukaan positiointityöhön laadullisen tutkimuksen keinoin.
Lue lisää
Vahvista brändiä
Autamme kehittämään kohderyhmää puhuttelevaa markkinointiviestintää. Markkinointiviestinnän testaus kohderyhmän keskuudessa tukee markkinoinnin onnistumista tavoitteiden mukaisesti.
Lue lisää