Palvelumme

Kohderyhmälähtöistä positiointia

Brändin positiointitutkimus

Positioinnissa tuotteesta tai palvelusta tehdään brändi rakentamalla sille ainutkertaista arvoa kohderyhmän mielessä. Vasta paikka mielissä tarkoittaa paikkaa markkinoilla. Tästä syystä on hyödyllistä valjastaa kohderyhmä mukaan positiointityöhön laadullisen tutkimuksen keinoin.

Positiointitutkimuksessa testataan vaihtoehtoisia ”tulevaisuuksia” brändille ja se kertoo

  • Millaisena brändi on tulevaisuudessa merkityksellinen kohderyhmälleen suhteessa kilpailuun?
  • Miten brändi erilaistuu mielenkiintoisella tavalla kilpailijoista tulevaisuudessa?
  • Millainen lupaus ja millaiset hyödyt puhuttelevat ja ovat relevantteja kohderyhmälle?
  • Millainen persoonallisuus ja mielikuvamaailma tukevat tulevaisuuden positiota?

Jutellaanko?

Jätä yhteystietosi, ja löydetään sinun tarpeisiisi paras ratkaisu.

Ota yhteyttä

Palvelut

Ymmärryksestä näkemystä

Suomen johtavana kvalitatiivisen tutkimuksen toimistona muotoilemme syvällisen ymmärryksen näkemykseksi, jonka avulla kehität liiketoimintaasi kohderyhmälähtöisesti.

Tutustu muihin palveluihimme

Takaisin ylös