Palvelumme
Shopper-kokemuksen kehittäminen
Shopper-tutkimus
Shopper-tutkimuksen tarkoituksena on kehittää myymälää ostoympäristönä, palvella shopperia paremmin hyllyllä tai osastolla ja vahvistaa oman brändin asemaa myymälässä suhteessa kilpailijoihin. Kuluttajalähtöisesti rakennettu myymäläympäristö ja hylly synnyttävät myönteistä asiakaskokemusta sekä kasvattavat myyntiä.
Kattavan kokonaiskuvan saamiseksi shopper-tutkimuksessa hyödynnetään useita eri menetelmiä: havainnointia, haastatteluja ja videointia. Shopper-tutkimus tarjoaa runsaine kuva- ja videomateriaaleineen rikasta ymmärrystä kehittämistoimenpiteiden pohjaksi.
Tutkimus toteutetaan aidossa ostotilanteessa kaupassa
- Miten kuluttajat käyttäytyvät kaupassa, osastolla ja hyllyllä?
- Mikä osastolla ja hyllyllä tukee ja helpottaa shopperin valintaa sekä ostamista eri vaiheissa? Mikä taas vaikeuttaa sitä?
- Miten myymäläratkaisut vastaavat shoppereiden tarpeisiin, ostotapoihin ja valintalogiikkaan?
- Mitkä ovat shoppereiden valintakriteerit hyllyn äärellä? Millä perusteella tuotteita valitaan eri tarpeisiin?
- Miten oma brändi suoriutuu hyllyssä verrattuna kilpailijoihin?
Shopper-tutkimus voidaan toteuttaa myös verkkokaupassa
- Miten asiakkaat toimivat ja käyttäytyvät verkkokaupassa?
- Millä tavalla tuotteita lähdetään etsimään, mitä hakusanoja esimerkiksi käytetään?
- Kuinka helposti tuotteet löytyvät ja millä perusteella niitä valitaan?
- Mikä verkkokaupassa toimii tai ei toimi tuotteita ostettaessa?
- Millainen on oman brändin suoriutuminen ”verkkohyllyllä” suhteessa kilpailuun?
Jutellaanko?
Jätä yhteystietosi, ja löydetään sinun tarpeisiisi paras ratkaisu.
Palvelut
Ymmärryksestä näkemystä
Suomen johtavana kvalitatiivisen tutkimuksen toimistona muotoilemme syvällisen ymmärryksen näkemykseksi, jonka avulla kehität liiketoimintaasi kohderyhmälähtöisesti.