Palvelumme
Aseman vahvistaminen kategoriassa
Kategoriatutkimus
Oman kilpailutilanteen vahvistaminen kategoriassa edellyttää syvää kuluttajaymmärrystä. Tutkimus auttaa näkemään kategorian kohderyhmän silmin, tunnistamaan tulevaisuuden potentiaalin ja saavuttamaan kilpailuetua.
Tutkimus tuottaa syvällisen ymmärryksen kategoriasta ja suuntaviivat tulevaisuuteen
- Kategorian tuotteiden käyttö ja ostaminen: tottumukset, tavat, tilanteet ja kuluttajatyypit
- Kategorian tuotteiden osto- ja käyttömotiivit sekä käytön esteet
- Valintaperusteet kategoriassa
- Kategorian vetovoimaisimmat tuotteet ja brändit perusteluineen
- Kategorian tuotteiden kuluttajalähtöiset ryhmittely- ja segmentointitavat
- Brändipeli kategoriassa: eri brändien positiot ja erottautumisen tavat
- Oman brändin ja tuotteiden suoriutuminen kategoriassa ja mahdollisuudet oman kilpailuaseman vahvistamiseen.
Jutellaanko?
Jätä yhteystietosi, ja löydetään sinun tarpeisiisi paras ratkaisu.
Palvelut
Ymmärryksestä näkemystä
Suomen johtavana kvalitatiivisen tutkimuksen toimistona muotoilemme syvällisen ymmärryksen näkemykseksi, jonka avulla kehität liiketoimintaasi kohderyhmälähtöisesti.